Saturday, April 23, 2011

Pulang ke Bangi

salam alaykum...hehe sonoknyer..dah balik umah.. banyak keja sebenarnya tapi balik untuk terapi..haha.. terapi jiwa ni.. homesick... tu yang kena balik.. si cilik kecil ni..adalah adik bongsu.. dia suke tengok video "barney" so..download la untuk dia.. tengok adikku yang perempuan ni... comey macam abang dia gak..hehe.. si kecik ni terkejut tengok rambut abang dia... hehe..

tiba je aku kat LCCT, disambut oleh ibu yang tengah kejar masa... sibuk dengan mesyurat AJK Taman..wakil MPKJ datang untuk menerima dan mendengar aduan penduduk.. hehe.. ayah dah turun padang (macam wakil rakyat) untuk meeting tu..

aku melangkah ke dalam rumah dengan senyuman adik lakiku.. hehe.. terkejut beruk dia tengok rambut aku.. gelak sakan dia..hehe.. aku terus meluru ke dapur and membantai 2 bungkus nasi lemak mak jah dengan ibu... bergelak sakan kitorang tengok kartun kat TiVi.. hehe

then aku naik ke bilik dan tertidur.. penat (macam la aku drive).. bangun dan terus menyantap.. wah.. rindunya pada happy family aku ni.. sayang ibu, sayang ayah, sayang adik2...sayang semua..


insan kenyang dan lapar kerana Allah ^_^

3 comments:

  1. bestnya boleh balik...:)) sy pun rindu suda kmpg halaman..

    ReplyDelete
  2. hehehe... yup... best!! hehe...

    ReplyDelete
  3. hehehe..best2..jelez2 ak jad..nk kelik gak..wawawa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.