Saturday, April 9, 2011

Menghadapi Exam!!!

salam Alaykum,
haa.. minggu study week dah berjalan..kita yang student terpaksa berlari mengejar masa untuk study.. dalam mengejar masa tu.. tak lupa untuk update blog.. sebab bagi aku.. dengan mengupdate blog secara ilmiah ni.. boleh gak mengingatkan diri sendiri dan disharekan kepada orang ramai..

menghadapi exam..final exam..final sem..final di UMT.. hehe.. sekarang busy dengan macam2.. assignment..test..quiz..family.. and aku tahu..semua orang pun hadapi benda yang sama.. tahniah la kawan2.. untuk pengetahuan..dalam hiruk piruk kegawatan exam..sempat lagi update blog..tambahan..sempat lagi download citer Kal Ho Na Ho.. tetiba nak tengok.. hehe.. pengorbanan cinta untuk yang tersayang..hehe..

tapi aku patut kena fokus.. hmm.. Aja-aja Fighting...!! tip-tips nak exam ni banyak.. malas nak citer kat sini.. just nak gitaw.. exam dunia ni pun aku dah menggeletar..exam akhirat?? waktu kena oral test dengan malaikat munkar nakir dalam kubur nanti boleh jawab ke tak? mulut terkunci..anggota lain yang jawab.. yang tu exam abadi..exam hakiki.. yang tu lagi takut..dah la  tak taw tarikh.. huhu.. papepun.. preparation untuk dunia hakiki kita buat kat dunia yang fana ni...hehe.. hope we succeed..!!


kepada kawan-kawan teristimewa.. Iqbal Hamzah, Ariff Azuan Munshi, Manesh Kumar Niithinathan, Muhammad Farhan, Nazmi Nasir, Nur Hayati, Shamira, Fana, Fida, Kak Pah, Fatin, Eibah, Ecah, Hanis, Alqaf, Annur, Yus, Syam, Mek Ti, Scha, Pija, Geok Chin, Ijan, Berry, Archena, budak-budak sains biologi, budak-budak bioDiversity dan sahabat-sahabat handai yang lain.. yang exam dan tak exam.. hehe..  

ingat... jangan putus asa.. sama-sama kita gapai bintang kejayaan.. sama-sama kita genggam ijazah nanti.. sama-sama kita titis air mata sebab makin dekat dengan exam..makin aku sedar..aku akan kehilangan tulang belakang aku kat sini.. loving you all the best lah.. bertemu kerana Allah... berpisah kerana Allah..andai tak jumpa pasni.. kita jumpa kat akhirat ye.. insyaAllah.. hehe.. <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.