Tuesday, March 29, 2011

TerPisah Demi KasihNya

salam untuk semua.. dinner dah hampir seminggu berlalu..tapi aku baru update...
tengok gambar kat atas ni.. ni semua sahabat-sahabat seperjuangan aku.. tak pernah aku jumpa kawan-kawan macam diorang.. susah senang bersama 3 tahun.. setiap senyuman korang pasti akan aku ingati.. korang ingat tak masa kita baru masuk dulu?? masih alpa dan tak kenal sesiapa pun.. aku rapat dengan Din and Arif.. kawan-kawan yang menjadi titik permulaan aku kat sini... aku start dengan 2 orang jejaka...tapi aku tamat dengan 69 orang kawan-kawan... berbeza senyuman...berbeza gelak tawa.. berbeza semua tapi satu yang sama... untuk sama-sama berjuang dalam biology... insyaAllah...




ni lah orang-orang yang duk semeja dengan aku time dinner hari tu.. diorang ni sentiasa ada untuk aku..just aku je yang takde untuk diorang..sorry kawan2.. maaf sangat2.. Pah, Fana, Fida, Fatin, Arif, Eibah, Kak Yana dan Mira.. korang banyak support aku.. thanks..





inilah antara kawan-kawan yang menghiasi hidup aku kat UMT ni.. Bro Farhan.. thanks.. sebab kau banyak tolong aku..kau dah macam abang aku sendiri dah...thanks..aku tak pernah ada abang.. sayang kau Bro..haha (hidup Rockerzz!!)




sebelum pulang...amik gambar kat roundabout dulu.. hehe.. thanks to Arif, Manesh and Iqbal.. korang banyak tolong aku.. memang kadang2 kita ada terasa hati dengan geng2 kita..tapi bak kata pepatah.. jarum patah jangan simpan dalam hati.. nanti menikam diri.. hehe.. papehal... ukhwah kerana Allah.. takkan luput dek hujan atau panas.. semoga persahabatan kita kekal Abadi... k? salam sayang dari aku kepada semua kawan2.. nanti kita akan terpisah demi KasihNya dan berjumpa kembali demi KasihNya juga..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.