Sunday, March 13, 2011

Aduhai...sorry

haaiiisshhh... telah terbaca disuatu blog..hmmm...
eden pun x paham..kenapa perlu berbicara begitu kasar..
aduhai... EMO la... cuba pikir balik..
kenapa buat blog? untuk share perkara-perkara yang berlaku kat kita...
blog ni macam kaunselor la.. "a good listener"...
untuk share something... 
kalau buat blog untuk hentam satu sama lain...
YM jela..skype ke.. kan senang?? Nak tunjuk kat semua orang kau betul?
apa faedahnya??? aaiiissshhh...
xpaham aku.... 

kenapa aku post macamni? sebab ada orang tak puas hati dengan post aku yang previous... 
aduhai.. hmmm...xpela.. just nak pesan ringkas je...

if ada sesetengah post aku ni buat sesiapa tak puas hati....
aku minta maaf... blog ni.. 
tajuk pun "kalbuku"... apa yang tersirat and tersurat yang aku nak share...
aku akan share.. aku share bukan atas dasar untuk popular..
bukan untuk mengaut keuntungan...
bukan untuk pihak mana-mana...
tapi aku share sebab blog ini menjadi medium untuk berkongsi apa yang aku rasa...
itu je..andaikata ada yang tersinggung..aku minta maaf secara terbuka kepada semua... 

sorry all viewers..bloggers...readers...followers...and people of the world..ok?
bak kata korea... Biyanne~

(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.