Sunday, January 9, 2011

Salam sejahtera... dah lama tidak diupdate... ini adalah kawasan kampungku...
terletaknya kediaman yang disewa secara berjemaah dengan rakan seprogram dan yang bukan...
best duduk kat kampung...nyaman...permai...indah...dan saujananya terbentang...

kenapa buat entry pasal ni??
sebab...bak kata pepatah..
'tempat jatuh lagi dikenang..inikan pula tempat bermani bermain'
main apa? haaa...
main-main badminton....main bola sepak...
mesti pelik...kenapa tak letak gambar rumah kan?
sebab... nak citer la pasal kampung tempat terletaknya rumah tersebut dahulu...
hehehe... saje2 nak merepek2 sebenarnya...

kampung ni... banyak kenangan.. start datang sini...
tempat first accident dengan motor.. kat dalam kampung ni la..
kat kampung ni jugak aku berjogging dengan memberku...Nazmi and Dana Raj..
apa lagi yang berlaku??
kat kampung ni la aku mengejar babi hutan...(kejar guna kereta la...)
kat kampung ni la aku main2 tangkap insect...
untuk entomology dengan awek tersayang (fatin)...dan awek yang kurang sayang (linda)..heeheh
jangan marah ye ney..hehe

memang seronok jalan2 kampung ni...nyaman je...
so...sesape yang rase boring duduk bandar...
mai la datang kampung...
kalau risaw nak tinggalkan facebook..
jangan risaw..sekarang ni...
kampung ni pun dah ad wi-fi..
tapi bukanlah free...hehe..
umah kitaorang punyer..hehehe

so...itu je..
all da best...take care..=p

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.