Tuesday, January 18, 2011

Depressed!!!!


tension giler!!! nape?? 
macam-macam masalah...
dari hujung rambut..ke hujung bulu kaki la..
masalah datang banyak..
yang pergi sedikit..huhuhu
pertama: FYP
damn!!! 
dapat pulak ** yang memang *tut*
buat aku ni macam ******
kalau aku sorang je kena...
memang aku pasrah dan redha...
maybe salah aku...
tapi dalam kami 6 orang...
tiada sorang pun terkecuali dari di*tut* olehnya...
aduhai... harap boleh grad...
aku taknak extend...huhuhu

Kedua: Kewangan
aduhai....belum sempat ku merasa nikmat duit..
dah kena beli macam-macam...
adapter laptop rosak la...
kereta rosak la...
printer lagi...
memang sume barang nak rosak time sem akhir ke???
ARGHHHHH!!!
minyak rambut pun boleh abis time2 macam ni...
huhuhuhuhuhu....
guna minyak masak jela...
kan bagus aku culture pokok yang boleh kuar not RM50...
setiap hari aku petik.. sehari sekali pun ok dah...
macam  farmville...huhuhu

Ketiga: masalah Jiwa Raga
aduhai...pelik...
time2 macam gawat and sendat macamni la..
sesetengah manusia nak mengerat silaturrahim...
cakap tak nak nanti merajuk..
cakap tak nak nanti kena ngata belakang..
cakap tak nak nanti kena band...
hmm... 
apa kan daya... pasrah je la...


Sebagai hamba Allah s.w.t...
aku jua tidak terlepas dari ujian dan dugaan..
hanya kepadaMu aku memohon pertolongan..
Ya Allah.. bantulah hambaMu ini...
dikala senang..Kau jagalah diriku dari melupakanMu...
dikala aku susah.. Kau bantulah aku menempuhi segala onak duriMu...
kerana Aku Hanyalah Seorang Hamba Yang Lemah..
~o~

 


3 comments:

  1. OOO...
    ramai eh yg nak erat silaturrahim tym2 cmni??
    peliklahhh...

    ReplyDelete
  2. silaturahim apekah? sabar bro.... istighfar2..

    ReplyDelete
  3. ish.jad..sabar2x..
    insyaAllah boleh selesai tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.