Sunday, January 16, 2011

Mengamati Suasana


Sedang aku duduk termenung di kawasan library PSNZ...
ku pandang kiri dan kanan...
nyaman je rasa... sekarang tepat jam 4.58pm...
aku ditemani bekas roomate ku.. Hafriz Entech dan Fatin Nautika (bukan roomate..but soulmate)..
oleh kerana tahap bosan gila gaban..
aku pun buka la blog..
sejuk bukan main...
angin dah tak sepoi-sepoi bahasa..
angin bertiup agak kencang...
tengok bendera yang terlekat kat international centre tu macam nak terbang je...
menggigil bulu tangan dan kaki aku...huhuh..

aku duduk kat sini..saja.. lepaks baru abis kelas..
ingat nak makan sotong celup tepung.. nyum3...
tapi xde orang nak belanja..so..
xdapatla nak makan..huhu..nak makan sendiri takde duit...
huhuhuhu...

apala nasib... xpela...
nak buat assignment anatomi la...

chow..=p

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.