Friday, January 14, 2011

~Ku Rindu~

SalAm SejaHtera.....
ku rindu... posting ni adalah untuk meluahkan perasaan aku pada saat and tika ini...
ada beberapa orang dalam hidupku..yang aku rindu...

pertama: aku rindu pada family aku...

ibu
ibuku...
ibuku ni... namanya Rokiah @ Rozita bt Ahmad...
hehe..pemalu orangnya...selalu segan kalau orang amik gambar dia...


Ayah

tak lupa...ayah.. Suarni b Sumormo..
orang jawa..hehe...
walaupun kami ni selalu tak sebulu...
tapi aku tetap sayang and rindu ayahku...

Twins

the twins...Kakchak and Kakchik...haaa... cuba teka mana satu kakak??
mestilah yang ni...
Nurul Adilah bt Suarni

dan yang ni adik...

Nurul Aqilah bt Suarni

pas tu.. rinduku pada si tomey kecik kiut miut...

Nurul Athirah bt Suarni
hehe...yang ni..adik bongsu... pas tu...
2 orang adik laki lagi..

Paling Kanan; Ahmad Fahmi Amzar

Ahmad Fikri Amsyar

haaa...yang tunduk ni bukan malu... tapi bajet macho..hehhe

rinduku yang kedua jatuh kepada... Fatin Syamimi bte Che Menteri...
Buah hati: Fatin Syamimi @ Miemen

heheh.. 
kadang-kadang bila tengok cermin... rasa macam single...
pakai cantik-cantik.. 
bedak tebal-tebal...
perfume sebotol dua...
tapi bila message masuk...
wajah si dia terpapar...
hehehe.. 
baru teringat...
dah berpunya aku ni...hehehe

ramai lagi dalam list kerinduan aku...
budak-budak matrik aku..
budak-budak sekolah...

saudara mara..sahabat handai..and orang2 yang tak aku ingat pun aku rindu..
(macam mana tak ingat tapi rindu???)
entahlaa...tapi...
yang aku tahu...
I MISS YOU ALLZZ...LoVE U OLZ... 

chow...=p

2 comments:

  1. ya lorrhhh...msti rasa single...hensem kan..rmai yg kejar...

    ReplyDelete
  2. hehe... rase je.. oloololo....
    marh ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.