Sunday, January 9, 2011

contest teka silang kata

blog ammar ini ada buat contest...

so...
untuk isi masa lapang (plus nak try dapat topup free RM30),
aku pon join lah...
ini contest teka silang kata yang aku join...
ini box yg tak terisi tu...hehe
jawapan aku untuk contest tu:
  1. ITALY
  2. PALESTINE
  3. JAMAICA
  4. IRAQ
  5. THAILAND
  6. AUSTRALIA
  7.  KOREA
  8. CHINA
  9. SPAIN
  10. DUBAI
  11. U.S.A
  12. JAPAN 
 "Saya suka blog Ammar kerana ada boleh baca isu bola sepak, nak kuruskan badan, islamic section, how to get involve in business, history, berita nasional, cuaca, resepi...nak apa lagi? everything is here...ayat mudah 'MACAM-MACAM ADA'!!! Plus bahasa digunakan yg mudah faham, santai aje..."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.