Monday, February 28, 2011

Anugerah UntukMU

pertama sekali...post ini untuk semua yang banyak membantu saya di kala waktu saya memang down giler ni..saya nak berterima kasih kepada yang membantu saya dengan kata-kata membina..nasihat..yang teman saya menangis..yang ada dengan saya time saya susah...yang ada dengan saya masa saya sedih...yang try sehabis baik untuk ceriakan saya untuk jadi macam dulu..happy go lucky...

penghargaan kepada.....

anugerah Hati Emas
ibuku.. sebab ibu banyak tolong...call along sampai habis battery..walaupun ibu marah2 along...tapi along tahu..ibu risau..sebab tu ibu suruh along balik rumah tenangkan fikiran...

anugerah kedua... Hati Caring and Loving

kepada kaklong ja..dengan postnya yang membina...post 1 yang buatkan air mata sentiasa mengalir.. post 2 yang buatkan aliran air mata ni jadi lebih laju..thanks a lot.. abg pani and abg nizam pun kongsi anugerah ni..sebab pengalaman korang yang banyak bantu along hadapi ujian dari Allah s.w.t.. along takde abang and kakak..so.. korang la yang menjadi rujukan..thanks a lot... loving u olz..

anugerah ketiga...Penghibur Hati Lara


anugerah ni untuk kawan2 yang banyak membantu... Mira, Fida, Fana, Kak Pah, Fatin, Lin, Eibah, Ariff, Iqbal, Farhan, Manesh, Anne (kumaresh), Yap Geok Chin, Yat, Nur Hayati, Anas, Ain, Aimi, Alqaf, Hanis dan kepada kawan-kawan yang tak ingat tu..sorri la ye.. korang banyak bantu di saat suka duka walaupun aku ni jahat.. thanks.. teman serumah yang memahami...kawan2 lepak.. thanks so much... tanpa korang.. maybe banyak lagi benda bodoh aku buat.. thanks a lot..

anugerah last but not least... Hatiku Milikmu


saya dah bagi hati saya kat awak...maksudnya..untuk awak je.. tiada yang kedua mahupun tiga.. saya minta maaf.. saya tak nak memanjangkan lagi..just saya nak cakap... saya sayangkan awak..and i'll wait for you... ^_^

2 comments:

  1. semoga tabah menghadapi kehidupan...x lama lg kita dah nak grad..ntah bila lagi nak jumpa..sedey~~~(^^)

    ReplyDelete
  2. betol tu rezz.. sedey... huhu... syg kt ko rezz...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.