Monday, November 1, 2010

Sampling kat Dungun

Pada 27 October hingga 29 October 2010....
aku telah pergi menunaikan kewajipan sampling untuk FYP ku...
Dungun menjadi destinasi proses persampelan Odonata dan Aquatic Insects....
kalau nak tahu...Odonata ni adalah satu Order bagi Insects...dan khusus untuk serangga Pepatung atau Dragonfly dan Pepatung Jarum atau Damselfly...

ni la Gambar Damselfly

ni pulak gambar Dragonfly

nak tahu lebih lanjut?? tengok la blog seorang pensyarah UKM...

semasa aku sampling di hutan yang xberapa nak hutan...
aku nampak la...keindahan alam yang telah Allah ciptakan...
Syukur ke Hadrat Ilahi aku diberi nikmat penglihatan...
dalam2 igt alam...igt Allah...igt parents...sume la senang kata...
igt jugak kat si dia... (rindu senanya...)...
so... amik la beberapa gambar untuk di send...
















hebat x gmbar2 ni?? hehehe... ad mcm DSLR x? hehe...
semua ni untuk si dia...dia xdpt ikt...
so...gmbar ni jela dapat amik bagi dia....

untuk awak tu... all da besh... final buat yg trbaikk...
supaya dpt Dean List.. 
doakan sy gak...
luving u busyukk....=p

2 comments:

  1. just want to ask u, what method that u used during the sampling? especially for d adult????

    ReplyDelete
  2. just want to ask u, what method that u used during the sampling? especially for d adult????

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.