Tuesday, August 9, 2011

Busy..untuk bulan ini

Salam Alaykum...

bulan ni..busy teramat.. nak buat web.. mengajar... pastu cari idea untuk menulis cerpen... busy2... sebab tu takde masa nak update blog.. adik2 nyer UPSR dah makin dekat... dyorg exam.. along yang busy... puasa lagi... to all readers, followers and bloggers... semoga ceria2 selalu...

Ya Allah.. bantulah kami dalam mengharungi dunia penuh pancaroba ini.. aku hanya pelakon di pentas dunia.. tiada orang tahu..apa yang aku fikirkan...apa yang tersirat... hanya Kau yang Maha Mengetahui... ampuni aku ya Allah.. Amin~

Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa kepada Semua... ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Since you Left Me..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Setinta pena Mencoret

jika hari ini aku lalai,
tolong ingatkan aku,
tentang masaku yang sia-sia,
tentang kesibukanku dengan dunia,
tentang rinduku yang menggila,
tentang kataku yang merapu saja,
tentang cintaku yang sia belaka.
tentang bekalanku ke sana,
tentang ajalku yang hampir tiba,
tentang sendirianku di dalam tanah,
tentang gelapnya kubur kita,
tentang duniaku yang fana,
tentang akhirat yang abadi jua.